کد خبر: ۸۳۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۶۰۰
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد بازگشت به جمع سرخپوشان و مذاکراتش با مسئولان فدراسیون عمان صحبت کرد.

واکنش برانکو در مورد بازگشت به پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، مدیران باشگاه پرسپولیس بهترین گزینه را برای جانشینی گابریل کالدرون، برانکو ایوانکوویچ می‌دانند در حالی که هنوز با سرمربی پیشین خود تسویه حساب مالی نکرده‌اند.


نکته قابل توجه دیگر مذاکره برانکو با فدراسیون فوتبال عمان برای قبول هدایت این تیم است و گفته می‌شود نتایج بسیار مثبتی هم در پی داشته اما با توجه به مرگ سلطان قابوس پاداش عمان، طبیعی است معرفی برانکو به عنوان سرمربی جدید این کشور چند روز با تاخیر انجام شود.


برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس قصد دارد به وی پیشنهاد بازگشت به این تیم را بدهد، عنوان کرد: نمی‌توانم به پرسپولیس برگردم چرا که برای آینده کاری‌ام برنامه‌های دیگری دارم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا مذاکراتش با فدراسیون عمان مثبت بوده و قصد هدایت این تیم را دارد؟ عنوان کرد: قادر نیستم در مورد مذاکراتی که انجام می‌دهم فعلا صحبتی داشته باشم.


باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به پاسخ منفی برانکو به دنبال گزینه خارجی دیگر خواهد بود یا مجبور خواهد شد به یکی از گزینه‌‌های داخلی از جمله علی کریمی، یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار اعتماد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: