کد خبر: ۸۳۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۳۵۹
گوئینت پالترو بازیگر سرشناس هالیوودی در جریان یک مصاحبه اعلام کرده است که طی سال های 1994 تا 1997 عاشقانه برد پیت را دوست داشته و پس از فروپاشی رابطه خود با وی حتی قادر نبوده غذا بخورد.

گوئینت پالترو بازیگر سرشناس هالیوودی در جریان یک مصاحبه اعلام کرده است که طی سال های 1994 تا 1997 عاشقانه برد پیت را دوست داشته و پس از فروپاشی رابطه خود با وی حتی قادر نبوده غذا بخورد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، این بازیگر 47 ساله در یک مصاحبه ویدئویی در یوتیوب گفت: "من فقط 24 یا 25 سال داشتم و جدایی از برد پیت برای من مثل یک شکست بسیار بزرگ بود. تا جایی که حتی نمی توانستم غذا بخورم. من واقعاً لاغر شده بودم و این موضوع ظاهری ناراحت کننده به من داده بود."

این روزها برد پیت 56 ساله به عنوان یک ستاره سرشناس به شدت مورد توجه قرار گرفته است و خود پیت نیز در جریان مراسم گلدن گلوب گفت: "دوست داشتم در این مراسم با مادرم همراه باشم اما این روزها کنار هر زنی ایستاده باشم می گویند با وی در ارتباط هستم. بنابراین تصمیم گرفتم بدون مادرم به مراسم بیایم." درواقع پیت با این شوخی جالب خود به موضوع حواشی اخیر پیرامون خود اشاره کرد.

جالب است بدانید این بازیگر هالیوود اهل ایالات متحده آمریکا مدتی پیش نیز گفت: هاروی وینشتاین (تهیه کننده متجاوز و محکوم این روزهای هالیوودی) از سوی برد پیت تهدید به قتل شده بود، زیرا این تهیه کننده در تلاش بوده تا پالترو را مورد آزار و اذیت قرار بدهد.

این بازیگر می گوید وینشتاین سعی داشته او را به اتاقش در یکی از هتل‌ها بکشاند و از او درخواست‌های بی شرمانه‌ای داشته است.پالترو می‌گوید وقتی اتفاق را برای برد پیت تعریف کردم، او با خشم نزد وینشتاین رفت و او را تهدید کرد که در صورت تکرار این امر، او را به قتل خواهد رساند. پالترو می‌گوید تا امروز نتوانسته موضع برد پیت را فراموش کند، چرا که پالترو در آن زمان بازیگری ناشناخته بود که ثروت و شهرتی نداشت، اما در مقابل برد پیت وقتی از او دفاع کرد که در اوج بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: