کد خبر: ۸۳۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۶۷۷
گفته می‌شود برنیه ایبینی استرالیایی گزینه مورد نظر استقلال به زودی وارد تهران می‌شود....

بازیکن مدنظر استقلال کیست؟/ 5 فصل 6 گل، آمار ایبینی استرالیایی!به گزارش خبرداغ ، بهرام امیری هفته گذشته اعلام کرد که این بازیکن یکی از ۵ بازیکنی است که در حال مذاکره با آن ها هستیم و امروز خبر می رسد که بازیکن استرالیایی برای انجام تست های پزشکی به زودی وارد تهران خواهد شد.


برنیه ایبینی کیست؟!
این بازیکن ۲۷ ساله سابقه بازی در تیم‌های اف سی سیدنی، کلوب بروژ بلژیک، ونکوور وایتکپس آمریکا و چونبوک هیوندای کره جنوبی را دارد.


سابقه بازی برای تیم ملی امید کشورش هم در کارنامه اش دیده می شود. او به تیم ملی بزرگسالان استرالیا هم دعوت شده، اما فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورده است. او در فصل ۲۰۱۰ - ۲۰۱۱ و زمانی که در تیم بلک تاون سیتی بازی می‌کرد، جایزه کفش طلای برترین بازیکن لیگ جوانان استرالیا را نیز کسب کرده است.


این بازیکن اگر چه متولد نیجریه است اما در کودکی به استرالیا مهاجرت کرده و تابعیت استرالیایی دارد. برخلاف اظهارات برخی مدیران استقلال اما آمار نشان می دهد که این بازیکن توانایی و سابقه بازی در پست هافبک هجومی را ندارد و پست تخصصی او وینگر راست است و همچنین سابقه بازی در پست های وینگر چپ و مهاجم نوک را نیز دارد.

 

او در مجموع ۱۸۱ بازی که به میدان رفته است، ۳۴ گل و ۱۶ پاس گل داده است اما در ۵ فصل گذشته تنها ۶ گل به ثمر رسانده است!

 

این بازیکن در آخرین تیم خود که چونبورک موتورز کره می‌باشد، در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ کره فقط در ۲ بازی به میدان رفته و سایر بازی هارا به دلیل مصدومیت و شرایط بدنی‌اش از دست داده است. او آخرین بار در هفته ۲۲ برای تیمش به میدان رفته و تا هفته پایانی که هفته ۳۳ بوده است، در ترکیب چونبورک موتورز قرار نگرفته است.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: