کد خبر: ۸۳۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۴
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش دما ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای کمینه در نیمه شرقی کشور خبرداد.

هواشناسی: هوا در نیمه شرقی کشور ۸ تا ۱۲ درجه سرد می‌شودبه گزارش خبرداغ ، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی بامداد یکشنبه ( ۲۲ دی ماه) دمای کمینه ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد در نیمه شرقی کشور کاهش می‌یابد که افزایش شدید مصرف شبانه حامل‌های انرژی و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی جنوب شرق را در پی دارد بنابراین نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص مدیریت حامل‌های انرژی و به کارگیری تمهیدات لازم برای کاهش سرمازدگی محصولات توصیه می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با نفوذ سامانه بارشی در اواخر یکشنبه (۲۲ دی ماه) بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، غرب کرمانشاه و ارتفاعات گیلان پیش‌بینی می‌شود که موجب لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، تشکیل مه و کاهش دید خواهد شد. در این شرایط احتیاط در تردد جاده‌ای و مجهز کردن خودروها به تجهیزات زمستانی توصیه می‌شود.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: