کد خبر: ۸۳۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
تعداد بازدید: ۲۰۰
پس از بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری از مدیران این باشگاه شکایت کرد.

دوئل مدیرعامل فولاد و باشگاه استقلال؛ آذری شکایت کردبه گزارش خبرداغ و به نقل از خبرورزشی، باشگاه استقلال روز گذشته (جمعه) در بیانیه خود علیه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که پاتوسی را هم در نقل‌وانتقالات از چنگ آن‌ها درآورد، بیاینه‌ای صادر کرد. باشگاه استقلال در بخشی از این بیانیه که با تیتر «درباره یک عوام فریب» روی خروجی این باشگاه رفته بود، نوشت:


«اگر ادعای حرفه‌ای‌گری دارید، چطور به خود اجازه می‌دهید تا این حد درباره امور داخلی باشگاه استقلال صحبت کنید؟ آیا غیر از این است که همیشه همین قدر غیرحرفه‌ای و متخلف بوده‌اید، اما به لطف اینستاگرام و پوپولیسم حاکم بر فضای هواداری و بی‌اطلاعی مردم نسبت به مدیریت پُر حرف و حدیث در باشگاه‌های بدون تماشاگر و ثروتمند تا توانستید برای خود جایگاه جعلی و دروغین ساختید؟»


حالا امروز (شنبه) سعید آذری از مدیران باشگاه استقلال و کسانی که این بیانیه را منتشر کردند، شکایت کرده است. به نظر می‌رسد اختلافات آذری و استقلال تمامی ندارد و وارد فاز جدیدی شده است. نکته جالب این است که در زمان استعفای امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق استقلال، از آذری به عنوان گزینه‌های جانشینی مدیرعامل این باشگاه نام برده می‌شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: