کد خبر: ۸۳۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۰
دبیرکل ناتو در واکنش به حمله موشکی انتقام‌جویانه ایران علیه پایگاه نظامی آمریکا با درخواست از ایران برای پرهیز از تشدید تنش‌ها گفت: ما همچنان متعهد به آموزش نیروهای خود در عراق هستیم.

ناتو: همچنان متعهد به آموزش نیروهای خود در عراق هستیمبه گزارش خبرداغ ، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به عملیات انتقام‌جویانه ایران در حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق واکنش نشان داد.

وی بدون اشاره به نقش آمریکا در تشدید تنش‌ها میان تهران و واشنگتن با به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی از ایران خواست تا از خشونت بیشتر پرهیز کند.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، وی در ادامه واکنش جانبدارانه خود گفت که حمله موشکی ایران به آمریکا و نیروهای ائتلاف را محکوم می‌کند.

استولتنبرگ افزود: متحدان به مشورت با یکدیگر ادامه می‌دهند و به وظیفه خود برای آموزش نیروها ادامه خواهیم داد.

در حال حاضر 500 هیئت متعلق به ناتو فعالیت‌های آموزشی خود را در عراق به دلیل افزایش تهدیدات امنیتی به حالت تعلیق درآوردند اما اکنون دبیرکل ناتو گفت که این فعالیت‌ها پس از بهبود اوضاع از سر گرفته خواهد شد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: