کد خبر: ۸۳۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۱۸۹
اختلافات اصلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با مدیران این باشگاه جدا از مطالباتش، بر سر مالیات قرارداد وی است.

فاز جدید از اختلافات پرسپولیس و برانکو؛ پروفسور ممنوع الخروج است؟به گزارش خبرداغ ، اختلافات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس با نمایندگان این باشگاه بر سر میز مذاکره، ابعادی جدا از مطالبات وی نیز دارد و شاید بتوان این موارد را از دلایل اصلی عدم توافق آنان تا این لحظه دانست.


در آخرین نشست نمایندگان باشگاه پرسپولیس با این مربی، باشگاه خواهان تخفیف بیش‌تر این مربی می شود و گرچه برانکو با بخشی از این خواسته موافقت می کند اما بر اساس اخبار رسیده میزان تخفیفی که پرسپولیسی ها از وی خواسته اند با مبلغ مورد نظر برانکو فاصله زیادی دارد.


اما این تنها یک بخش ماجرای برانکو و پرسپولیس است و نکته مهمی که مانع توافق وی با باشگاه و حتی حضور احتمالی او روی نیمکت تیم ملی می شود به مالیات سنگین قرارداد مرد کروات بر می گردد؛ مالیاتی که پرداخت آن برعهده باشگاه بوده و محقق نشده است.


به گفته یک فرد نزدیک به سرمربی پرسپولیس، محل اصلی اختلاف همین مالیات است که ۲۲ درصد مبلغ کل قرارداد وی در هر سال را شامل می شود.


از سوی دیگر برانکو معتقد است این مالیات پرداخت نشده موجب شده تا اگر وی برای کار در تیم ملی یا باشگاه دیگری غیر از پرسپولیس روانه ایران شود، به دلیل ممنوع الخروج بودن نتواند از مرخصی های خود استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: