کد خبر: ۸۳۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۶
خبرهای دریافتی ما حکایت از این دارد که برخلاف روز قبل پالس های مثبتی برای بازگشت کالدرون ایجاد شده است.

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس؛پالس های مثبت کالدرون برای بازگشت!به گزارش خبرداغ ، به رغم ترک تهران از سوی دستیاران کالدرون، هنوز کسی نمی تواند درباره بازگشت کالدرون با قطعیت صحبت کند. کالدرون به دلیل مواضع بعد از بازی نساجی و فاش گویی در جمع رسانه ها مقابل مدیریت پرسپولیس قرار گرفته و با وجود کتمان انصاری فرد، هنوز از مواضع خود کوتاه نیامده است. با این حال دقایقی قبل اخباری به خبرنگار مدال رسید که امیدواری های اندکی به وجود آورد که کالدرون در آخرین لحظه نرمش نشان داده و به تهران بر می گردد.

 

همانطور که در خبرها داشتیم و باشگاه پرسپولیس دیروز خبر داد بالاخره پس از مدتها وقفه درنهایت قسط اول کالدرون دیروز پرداخت شد و رسید واریز پول نیز به باشگاه پرسپولیس رسید. از سوی دیگر خبردار شدیم 5 درصد از مطالبات بازیکنان نیز به حساب آن ها واریز شده است.ضمن این که پیروانی نیز امروز در محل تمرین حاضر نشد. اگرچه در مورد سرنوشت افشین پیروانی در پرسپولیس صحبت های زیادی مطرح است و بدون شک انصاری‌فرد در صورت بازگشت کالدرون تمام تلاشش را برای بازگشت پیروانی به کار می گیرد، اما اخبار حالا به گونه ای است که پرسپولیسی ها را امیدوار به بازگشت کالدرون می کند. پرسپولیسی ها امیدوارند کالدرون به تهران برگردد و در تهران همه مسائل را با وی حل کنند. این آخرین چیزی است که به صورت عمومی به ذهن مدیران در فوتبال ایران می رسد.

 

به هر روی طبق خبرهای دریافتی و واریز قسط اول و پرداخت 5 درصد از مطالبات بازیکنان حالا می توان منتظر مرد آرژانتینی بود.اگر او به تهران بیاید، به این معناست که عقب نشینی انصاری فرد را باور کرده و می خواهد کارش را ادامه دهد. البته شاید هم این ظاهر ماجرا است و در باشگاه پرسپولیس چیزهایی می گذرد که سرنوشت را در ادامه فصل عوض خواهد کرد؛ یک پلن B با یک مربی جدید که اینطور سرسخت نباشد. اما درنهایت کالدرون نیز با بازگشت خود به تهران ثابت می کند که بیشتر از پول برای او احترام مهم بوده است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: