کد خبر: ۸۳۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۹۴۳
مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه استقلال شیخ دیاباته، وریا غفوری و علی کریمی را به ما بدهد و ما کعبی را به آن‌ها بدهیم.

پیشنهاد عجیب باشگاه صنعت نفت به استقلال؛ تعویض 3بازیکن آبی‌ها با کعبی!به گزارش خبرداغ به نقل از میزان، مهران فرقانی در مورد درخواست باشگاه استقلال برای جذب عقیل کعبی، اظهار داشت: باشگاه استقلال درخواستی رسمی برای جذب عقیل کعبی به باشگاه ما ارسال کرده، ولی جواب ما مشخص است. چرا باید بهترین بازیکن‌مان را به رقیب بدهیم؟

 

وی با ابراز ناراحتی از پیشنهاداتی که از دیگر باشگاه‌ها برای بازیکنان‌شان می‌رسد، تصریح کرد: تازه باب شده که تیم‌های پولدار و اسم و رسم‌دار به بازیکنان خوب دیگر تیم‌ها پیشنهاد می‌دهند و آنها را وسوسه می‌کنند ولی موضع باشگاه و اسکوچیچ مشخص است و به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم. ما به آنها احتیاج داریم و در کورس رقابت هستیم.

 

مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اگر استقلال به راحتی می‌گوید که کعبی را می‌خواهد ما هم شیخ دیاباته و علی کریمی را می‌خواهیم. اسکوچیچ به ما گفته اگر استقلالی‌ها بازیکن خوب ما را می‌خواهند ما هم بازیکنان خوب آنها را می‌خواهیم آیا این بازیکنان را به ما می‌دهند؟

 

فرقانی در پاسخ به این سوال که آیا فکر تعویض بازیکن‌شان با بازیکنی از استقلال را دارند یا خیر، خاطرنشان کرد: جواب ما به باشگاه استقلال مشخص است. ما به فکر تعویض بازیکنی با این باشگاه نیستیم چون بازیکنان خوبی داریم ولی اگر بخواهیم کعبی را با بازیکنی مثل دیاباته و یا علی کریمی عوض کنیم آیا استقلالی‌ها این بازیکنان را به ما می‌دهند؟

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: