کد خبر: ۸۳۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۱۳۵
وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اعلام کرد که دولت آمادگی های لازم برای مقابله با آمریکا در صورت سر زدن خطایی مجدد از سوی آنها را دارد.

وزیر ارتباطات: دولت برای مقابله با آمریکا در صورت سر زدن خطایی مجدد از سوی آنها آمادگی داردبه گزارش خبرداغ ، محمد جواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیئت دولت این هفته با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه هوایی عین الاسد، اظهار کرد:این حرکتی است که حضور منحوس آمریکایی ها را منطقه پاک می‌کند.
چیزی جز این اتفاق، دل مردم که از شهادت سردارشهید قاسم سلیمانی آزرده شده بود، را آسوده نمی‌کرد.

وی ادامه داد: دست مریزاد می‌گوم به نیروهای سپاه پاسداران، امیدواریم هرچه زودتر حضور منحوس آمریکایی‌ها از منطقه پاک شود.

جهرمی خاطرنشان کرد: تقریبا همه اعضای کابینه از بامداد در جریان این اتفاق بودند، این اتفاق خواست بزرگ مردم بود.
وی ادامه داد: با اقتدار نیروهای مسلح این حمله انجام شد و باعث غرور و سربلندی مردم شد. اعضاء کابینه هم مانند مردم خوشحال بودند

جهرمی در پایان گفت: همه ما در دولت آمادگی های لازم را برای مقابله با آمریکا اگر خطایی مجدد انجام دهد را داریم تا با پاسخ مناسب و شدیدی تر جوابش را بدهیم.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: