کد خبر: ۸۳۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۳۱۴
موج اعتراض‌ها و واکنش‌ها نسبت به اقدام تروریستی ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران و دمیدن او در آتش جنگ همچنان در میان هنرمندان و چهره‌های سینمایی آمریکا ادامه دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  از مهر ، در حالی که چهره‌های سینمایی در کنار دیگر چهره‌های آمریکایی در حال واکنش نشان دادن به ضربه سخت ترامپ از نیروهای ایرانی هستند، بسیاری از آنها جملات صبح امروز مایکل مور مبنی بر اینکه «قصاص از سوی ایران آغاز شده است. برای پسران و دختران‌مان در نیروهای مسلح دعا می‌کنم که حالشان خوب باشد» را بارها ری‌توییت کرده‌اند.

مواضع توئیتری برخی از این چهره‌ها نیز در ادامه آمده است.

سینماگران مطرح آمریکایی علیه ترامپ

مورگان جی فریمن کارگردان ۵۰ ساله آمریکایی در توییتی نوشته است: «هیچکس لازم ندارد بشنود ترامپ از دفترش یک سخنرانی جعلی بکند. لازم داریم او به سرعت از مقام خود پایین کشیده و متهم به جرایم جنگی شود. دونالد ترامپ دارد به خاطر اینکه استیضاح شده، آمریکایی‌ها را به کشتن می‌دهد.»

این سینماگر طی هفته گذشته و در واکنش به حمله تروریستی آمریکا علیه شهید سردار سلیمانی از ترامپ به‌عنوان یک تروریست، کودک آزار، نژادپرست، هنرمند شیاد، تبعیض‌گر جنسیتی، بزدل، دروغگو، کلاهبردار و مجرم یاد کرده بود و نوشته بود: «دونالد ترامپ رئیس جمهور من نیست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: