کد خبر: ۸۳۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۳۱۵
انتقام سخت
یک کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: در صورت پاسخ آمریکا به حمله موشکی ایران، یک جنگ گسترده بین جریان مقاومت و آمریکا به وجود خواهد آمد چنان که بسیاری از کشورهای منطقه نیز درگیر خواهند شد.

هانی زاده: حمله به به گزارش خبرداغ، حسن هانی زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که بامداد امروز پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار مورد حمله موشکی ایران قرار گرفت ،گفت: این حمله پاسخی به ترور قاسم سلیمانی و هم رزمانش توسط آمریکایی‌ها  بود و نیروهای مسلح ایران تلاش کردند که پاسخ  کوبنده‌ای را در این ارتباط به آمریکایی‌ها بدهند.

وی با بیان این که چند روز پیش نیز پارلمان عراق تصویب کرد که نیروهای آمریکایی باید خاک عراق را ترک کنند از دیگر سو مجلس شورای اسلامی روز گذشته مصوبه‌ای را تصویب کرد که نیروهای آمریکایی در نقاط مختلف جهان نیروی تروریستی محسوب می‌شوند  ادامه داد: این مسائل  زمینه‌ای را فراهم کرد که ایران  در پاسخ به ترور قاسم سلیمانی پایگاه عین الاسد آمریکایی که یکی از پچیده ترین ومهمترین پایگاه‌های آمریکایی در غرب آسیا است مورد هدف قرار دهد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا ، با اعتقاد به این که حمله ایران به پایگاه عین الاسد اقدامی عملیاتی و منطبق با موازین بین المللی است، خاطرنشان کرد : در واقع ایران با این حمله تلاش کرد که به جنایات آمریکایی علیه سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم رزمانش پاسخ دهد.

هانی زاده با تاکید بر این که با تحولات اخیر الان منطقه وارد فاز جدیدی شده است، گفت: در صورتی که آمریکایی‌ها به این حمله پاسخ دهند شاهد وقوع یک جنگ طولانی و گسترده بین نیروی مقاومت و آمریکا خواهیم بود که بسیاری از کشورهای منطقه را درگیر خواهد کرد.
این کارشناس مسائل غرب آسیا با تاکید بر این که اگر آمریکا بخواهد بار دیگر دست به ماجراجویی بزند ایران گزینه‌های دیگری نیز برای پاسخ دارد ، افزود : در این چارچوب احتمالا بسته شدن تنگه هرمز و حمله به دیگر پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای منطقه وجود دارد و از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که جریان مقاومت درصدد براید که به رژیم صهیونیستی که در تشویق آمریکایی‌ها در ترور قاسیم سلیمانی نقش داشتند ،ضربه محکمی بزند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: