کد خبر: ۸۳۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۳۲۷
وریا غفوری سرشناس ترین غایب در اولین جلسه تمرینی استقلال با فرهاد مجیدی بود.

دلیل غیبت کاپیتان استقلال در معارفه فرهاد مجیدی چه بود؟!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مراسم معارفه فرهاد مجیدی روز گذشته با حضور برخی مسئولان و پیشکسوتان استقلال برگزار شد و بازیکنان استقلال پس از آن اولین جلسه تمرینی خود را زیر نظر سرمربی جدید این تیم برگزار کردند.


تعدادی از بازیکنان و بزرگترهای استقلال در ابتدای این مراسم در مجموعه ورزشی انقلاب حضور نداشتند. بازیکنانی نظیر وریا غفوری، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی و... نفراتی بودند که گفته می شد در اعتراض به مسائل مالی ترجیح داده اند در اولین تمرین غایب باشند تا مراتب اعتراض شان را به گوش مسئولان باشگاه برسانند. البته پس از گذشت دقایقی روزبه چشمی، علی کریمی و فرشید اسماعیلی خودشان را به محل تمرین رساندند. گفته می شود این بازیکنان با تماس های تلفنی که با آن ها گرفته شد، کوتاه آمدند و در مراسم معارفه شرکت کردند.وریا غفوری، کاپیتان استقلال اما سرشناس ترین غایب تمرین روز گذشته استقلال بود که ترجیح داد در مراسم معارفه و اولین جلسه تمرینی شرکت نکند.


البته میلیچ، دیاباته و مهدی قائدی را هم که هر کدام به دلایلی در تهران نیستند باید به غایبان تمرین اضافه کرد.


دلیل غیبت کاپیتان استقلال در تمرین روز گذشته چه بود؟! آیا او نماینده بازیکنان برای اعتراض به مسائل و مشکلات مالی بود و به همین دلیل به تمرین نیامد یا مشکل جای دیگری است؟!


هواداران استقلال قطعا می خواهند که پاسخ این پرسش را هرچه سریع تر از جانب مسئولان باشگاه استقلال دریافت کنند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: