کد خبر: ۸۳۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۵
ستار همدانی، سرپرست تیم استقلال از سمت خود استعفا کرد.

سرپرست استقلال از سِمت خود استعفا دادبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، ستار همدانی که به تازگی جانشین جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال شده بود با صدور بیانیه‌ای از سمت خود کناره‌گیری کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

 

سلام و درود فراوان بر خانواده بزرگ استقلال، به‌ویژه هواداران شریف که با صبر و نجابت، شاهد روزهای پرالتهابی بر تیم خود بوده‌اند. با عنایت به ابراز سرمربی محترم جناب آقای فرهاد مجیدی مبنی بر عدم تمایل همکاری با اینجانب، بنده به عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرافتخار استقلال که همیشه آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم را داشته‌ام، برای جلوگیری از به‌وجود آمدن هرگونه حاشیه و تنش دیگر که انصافاً شایسته این تیم بزرگ نیست با کسب رخصت از حضور تمامی بزرگان، پیشکسوتان و هواداران عزیز استعفا‌ی خود را تقدیم هیئت‌مدیره محترم می‌کنم و از صمیم قلب امیدوارم شاهد روزهای خوب، درخشش و موفقیت تیم عزیزمان باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: