کد خبر: ۸۳۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۱۱۵۲
یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

منابع خبری بامداد چهارشنبه از سقوط یک هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی اوکراین با ۱۸۰ سرنشین در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) خبر دادند.

به گزارش خبرداغ به نقل از رسانه های خبری، یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه خمینی (ره) تهران سقوط کرده است.

سقوط هواپیمای مسافربری در نزدیکی فرودگاه امام خمینی با ۱۸۰ سرنشین

هواپیمایی شرکت یو آی ای اوکراینی به شماره ۷۵۲- PS که با یک ساعت تأخیر از مقصد تهران عازم کی‌یف بود، صبح امروز پس از برخاستن از فرودگاه، حوالی شهر پرند سقوط کرد.

مجتبی خالدی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود: یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

وی ادامه داد: اخبار اولیه حاکی است این هواپیما که عازم کیف پایتخت اوکراین بوده است ۱۸۰ مسافر و خدمه داشته است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور توضیح داد: اطلاعات تکمیلی این سانحه هوایی پس از انجام ارزیابی های اولیه و ثانویه نیروهای اعزامی اورژانس اطلاع رسانی خواهد شد.

احتمال زنده‌بودن سرنشینان هواپیمای اوکراینی وجود ندارد

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراین گفت:‌ بر اساس شواهد، احتمالی برای زنده بودن سرنشینان هواپیما وجود ندارد.

مرتضی سلیمی اظهار کرد: حوالی ساعت ۶ و ۲۲ دقیقه سقوط این هواپیما به جمعیت هلال احمر اعلام شد که در پی آن تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

سقوط هواپیمای مسافربری در نزدیکی فرودگاه امام خمینی با ۱۸۰ سرنشین+عکس

وی با تاکید بر این موضوع که بر اساس شواهد، احتمالی برای زنده بودن سرنشینان هواپیما نیست گفت: امداد و نجات ادامه دارد. ۶۰ تیم عملیات و دو بالگرد از تهران اعزام شده‌اند.

اعزام سه تیم حریق به محل سقوط هواپیمای اوکراینی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعزام سه تیم حریق و سه تیم نجات به محل سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد:‌ حوالی ساعت هفت صبح امروز سقوط این هواپیما به ما اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای ما به محل اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه سه گروه حریق و سه گروه نجات از سازمان آتش‌نشانی تهران به محل اعزام شدند، گفت: پیش از اعزام نیروهای آتش‌نشانی تهران، نیروهای آتش‌نشانی شهرهای اطراف در محل حضور داشتند.

آماده‌باش پلیس در اطراف محل سقوط هواپیمای اوکراینی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اعلام کرد که ماموران پلیس با حضور در اطراف محل سقوط هواپیمای اوکراینی اقدام به تامین امنیت این منطقه‌ کرده‌اند.

سرهنگ سرپناه در این‌باره گفت: دقایقی پس ازسقوط هواپیمای مسافربری در محدوده پرندک تهران، چندین تیم از ماموران انتطامی به محل حادثه اعزام شده و نسبت به تامین امنیت منطقه اقدام کردند.

به گفته او در حال حاضر ماموران در آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه هواپیما پس از سقوط دچار حریق شده است، گفت: شدت حریق به حدی بوده است که امکان عملیات امداد و نجات در دقایق اولیه وجود نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: