کد خبر: ۸۳۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
تعداد بازدید: ۴۳۰
مدیر ناحیه چهار آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: در این ناحیه بالاترین میزان خرید خدمات و به کارگیری حق التدریس های شاغل و بازنشسته را داریم، همچنان بیش از هزار نفر کمبود نیروی انسانی داریم.

معلم ۸۰ساله بر سر کلاس درس در اصفهانبه گزارش خبرداغ ،  مدیر ناحیه چهار آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: در این ناحیه بالاترین میزان خرید خدمات و به کارگیری حق التدریس های شاغل و بازنشسته را داریم، همچنان بیش از هزار نفر کمبود نیروی انسانی داریم.

کریم کمال در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، اظهارکرد: ناحیه ۴ اصفهان در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با ۳۴۳ واحد آموزشی و ۸۸ هزار و ۲۷۰ نفر جمعیت دانش آموزی در مقاطع پیش دبستانی تا بزرگسال، بالاترین جمعیت دانش آموزی را در اصفهان دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون با کسری ۳۸ معاون در مدارس مواجه هستیم، افزود: تراکم در دوره ابتدایی ۳۴، متوسطه اول ۳۵ و متوسطه دوم ۳۷ است.

کمال همچنین به فعالیت ۵۸ واحد آموزشی دونوبته در این ناحیه اشاره کرد و گفت: درخواست نیروی جدید برای سال آینده، به ویژه در مقطع متوسطه اول پسرانه داریم.

به گزارش ایسنا؛ مدیر ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه درحال حاضر در مقطع متوسطه اول پسرانه ۶۰ درصد نیروها حق التدریس هستند، تصریح کرد: برای جبران کمبود نیروی انسانی مجبور شده ایم از معلم ۸۰ ساله تا هرکسی که امکان داشته را به کار گیریم.

وی یادآور شد: در مدرسه های متوسطه اول در حاشیه زینبیه و دارک به جز مدیر و معاون، همه کادر آموزشی حق التدریس اند، این درحالی است که متاسفانه از فروردین تا الان هنوز حق التدریس ها پرداخت نشده است.

کمال تاکید کرد: اگر برای تامین نیروی انسانی هیج راهی وجود ندارد، حداقل خرید خدمت داشته باشیم که خیلی بهتر از حق التدریس است.

وی به تحصیل ۱۱ هزار دانش آموز اتباع خارجی در این ناحیه اشاره و اظهارکرد: اگر ۲۹ مدرسه نوساز در اختیار ناحیه قرار دهند می توانیم مدارس دونوبته را یک نوبته کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: