کد خبر: ۸۳۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۳۴۵
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از جلسه 2 ساعته بین مدیریت این باشگاه و بازیکنان این تیم زیرنظر فرهاد مجیدی برگزار شد.

به گزارش خبرداغ ، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی امروز در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم از ساعت 11 برای شرکت در مراسم معارفه فرهاد مجیدی در مجموعه ورزشی انقلاب حضور پیدا کردند. ووریا غفوری، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و محمد دانشگر نفراتی بودند که در ابتدای مراسم معارفه حضور نداشتند. این تعداد از بازیکنان به دلیل عدم پرداخت مطالبات سال گذشته خود در محل تمرین حاضر نشدند اما بعد از تماس‌های سرپرست باشگاه و معاونین وی، تمامی بازیکنان خود را به مجموعه انقلاب رساندند. در این بین تنها ووریا غفوری بود که در محل تمرین استقلال شرکت نکرد. مراسم معارفه مجیدی امروز در شرایطی برگزار شد که غیبت بازیکنان سرشناس در همان ابتدا سر و صدای زیادی کرد و البته اعضای این تیم حدود 3 ساعت( از ساعت 11 تا 15) در رختکن جلسه برگزار کردند.

 

 

* پرویز مظلومی، رضا حسن‌زاده، علیرضا اکبرپور، بهتاش فریبا و مهدی امیرآبادی نفراتی بودند که امروز در مراسم معارفه فرهاد مجیدی شرکت کردند. 

 

* بعد از صحبت‌های اسماعیل خلیل‌زاده و عبدالرضا موسوی با بازیکنان استقلال در نهایت مقرر شد تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان آغاز شود که پیش از شروع تمرین، بازیکنان این تیم به مقام شامخ سردار سلیمانی ادای احترام کردند. 

 

 

* در محل تمرین استقلال تابلویی نصب شده بود که بازیکنان و کادرفنی دلنوشته‌هایی را خطاب به سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی روی آن به یادگار نوشتند.

 

 

* هنگامی که هنوز تمرین تاکتیکی آغاز نشده بود، اسماعیل خلیل‌زاده دسته‌گلی را به فرهاد مجیدی اهدا کرد. 

 

 

* علی دشتی در ابتدای تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کرد و سپس در برنامه‌ گروهی حاضر شد.

 

* محمد بلبلی که محرومیتش به پایان رسیده، امروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت که البته در اواسط تمرین آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد.

 

* شیخ دیاباته و میلیچ دو بازیکن خارجی استقلال که قرار است 19 دی‌ماه به تهران برگردند، در تمرین امروز حضور نداشتند. 

 

تیم فوتبال استقلال روز 27 دی‌ماه در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف شاگردان جواد نکونام می‌رود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: