کد خبر: ۸۳۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۱۷۷
باشگاه پرسپولیس اردوی خود در قطر را لغو کرد.حال سوال این است که این اردو به خاطر مسائل مالی لغو شده یا دستور سازمان بازرسی!

پشت پرده لغو اردوی قطر چیست؟بی پولی یا دستور سازمان بازرسی؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه پرسپولیس راهی اردوی قطر نخواهد شد. آن هم در حالی که یکی از درخواست ها و شروط کالدرون برگزاری یک اردوی خارجی بود. باشگاه پرسپولیس که مدعی شده بود برگزاری اردوی قطر قطعی است و حتی پیروانی نیز این تیم را همراهی نمی کند درنهایت در سایت رسمی خود اعلام کرد اردوی خود در قطر را به حالت لغو درآورده و به این کشور سفر نخواهد کرد. با این ادعا که کلیه برنامه ریزی ها برای این سفر صورت گرفته بود.

 

البته باشگاه پرسپولیس دلیل لغو این اردو را در یک جمله شرح داده است: "حسب تاکید سازمان بازرسی کل کشور" اما موضوع زمانی جالب می شود که این سازمان دخالت خود در این موضوع را تکذیب کرد و مرکز رسانه ای قوه قضاییه به این شایعه پاسخ داد!

 

در اطلاعیه این سازمان آمده: "سازمان بازرسی از ابتدای سال به تمام تیم های باشگاهی پیشنهاد کرده بود که در راستای صرفه جویی ارزی، اردوهای آمادگی خود را حتی الامکان داخل کشور برگزار کنند. حتی در خصوص خرید البسه تیم نیز توصیه شده از تولیدات داخلی استفاده نمایند."


تکذیبیه سازمان بازرسی حالا این سوال را ایجاد کرده که دلیل اصلی لغو اردوی پرسپولیس در قطر چیست؟ این موضوع زمانی حساس تر می شود که برگزاری اردوی خارجی یکی از شروط و درخواست های گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بود و البته که برگزاری اردو در کشور خارجی، احتمالا تنها مورد درخواستی او بود که به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس برای انجام و برآورده کردن آن تلاش می کند. از این روست که حالا بسیاری از خبرنگاران و تحلیل گران به دنبال آن هستند تا از دلایل پشت پرده عدم برگزاری اردو مطلع شوند چرا که با اطلاعیه سازمان بازرسی مشخص شد که به باشگاه ها توصیه شده و دخالتی در کار نبوده است.

 

به هر روی باید دید در ادامه اردوی تیم های تراکتور و شهرخودرو نیز لغو خواهد شد یا نه!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: