کد خبر: ۸۳۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۶۶۹
مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: با تعدادی از بازیکنان خارجی وارد مذاکره شده‌ایم و در صورتی که توافقات کامل حاصل شود به طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد....

مذاکره استقلال با دو بازیکن خارجیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: با تعدادی از بازیکنان خارجی وارد مذاکره شده‌ایم و در صورتی که توافقات کامل حاصل شود به طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد....

 

 بهرام امیری اظهار داشت: نشست معارفه «فرهاد مجیدی» با حضور اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست و بازیکنان استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

 

 وی افزود: به طور حتم با هر بازیکنی که در فهرست فرهاد مجیدی جای داشته باشد مذاکره کرده و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مهره‌های مورد نظر کادر فنی به تیم اضافه شوند.


مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به طور استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر تلاش خود را به کار خواهد بست تا تیمی پرقدرت را روانه مسابقات کند و بتواند در پایان به مقامی شایسته برسد.
امیری تصریح کرد: هواداران استقلال مثل همیشه پشتیبان و حامی این تیم خواهند بود تا بهترین روز‌ها برای آبی‌ها رقم بخورد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: