کد خبر: ۸۳۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۳۸۴
در بخش‌هایی از استرالیای سوخته در آتش، باران باریده و دمای هوا کمتر شده اما مقامات هشدار می‌دهند که شعله‌های آتش به زودی زبانه خواهند کشید.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها ، به نقل از رسانه فارسی زبان؛ در بخش‌هایی از استرالیای سوخته در آتش، باران باریده و دمای هوا کمتر شده اما مقامات هشدار می‌دهند که شعله‌های آتش به زودی زبانه خواهند کشید. در همین حال اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا ۱/۴ میلیارد دلار به بازسازی مناطق ویران در دو سال آینده اختصاص داد.

در ساحل شرقی استرالیا از ملبورن تا سیدنی باران دوده باریده و در بخش‌هایی از ایالت نیوسات‌ولز باران سیل‌آسا گزارش شده است.

بارانِ استرالیا و تصویری کم‌نظیر از شادیِ کانگوروها

تصویر دیدنی از شادی کانگوروها برای بارش باران 

امروز در هیچ جا هشدار آتش داده نشده و وضعیت در نیوسات‌ولز به پایین‌تر حد هشدار تنزل کرده است اما مقامات هشدار داده‌اند که دمای هوا افزایش خواهد یافت و دو آتش بزرگ در ایالت‌های ویکتوریا و نیوسات‌ولز ممکن است به هم برسند و آتشی عظیم به پا شود.

استرالیا امسال یکی از بدترین آتش سوزی‌های تاریخ خود را تجربه می‌کند که محصول گرمای بی‌سابقه و ماه‌ها خشکسالی است.

این کشور به این آتش‌سوزی‌های سالانه عادت دارد اما امسال یکی از بدترین‌ها بوده است. از زمان شروع آتش‌سوزی‌ها در ماه سپتامبر (حدود سه ماه پیش) ۲۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند. تخمین زده می‌شود که ۴۸۰ میلیون حیوان نیز کشته شده باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: