کد خبر: ۸۳۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۱۷۰
راه سردار سلیمانی فراهم کردن زمینه خروج خارجی‌ها از عراق و از منطقه است وقتی این مسیر را دنبال کنیم، یعنی سپهبد سلیمانی زنده است و مسیرش ادامه دارد.

مشاوران ترامپ به او بگویند حرف‌هایش به صلاح منافع آمریکا نیستبه گزارش خبرداغ ، رضا ‌اردکانیان (وزیر نیرو) در گفتگو با  ایلنا، درباره تهدیدات ترامپ علیه ایران گفت: آقای ترامپ به نظر می‌آید از تعادل خارج شده البته حتما عقلایی هستند که ایشان را مشورت داده و به او بگویند در دنیای امروز چنین حرفهایی نه تنها خریدار ندارد بلکه به صلاح منافع خود آمریکا هم نیست.

وی ادامه داد: معتقدم این حرفها و تهدیدات از سوی آمریکا به زودی تصحیح می‌شود.

وزیر نیرو درباره پاسخ ایران به آمریکا درخصوص ترور شهید سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: در پاسخ به آمریکا باید به علت شهادت سردار سلیمانی توجه کنیم. سردار سلیمانی شهید شد تا راهش متوقف شود بنابراین باید همان راه را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: راه سردار سلیمانی فراهم کردن زمینه خروج خارجی‌ها از عراق و از منطقه است وقتی این مسیر را دنبال کنیم، یعنی سپهبد سلیمانی زنده است و مسیرش ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: