کد خبر: ۸۳۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۷
بیگدلی در تذکری:
نماینده مجلس دهم بر لزوم شکایت سران سه قوه از رئیس جمهور آمریکا به سازمان ملل به خاطر شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد.

حکم ترامپ اعدام استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد بیگدلی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: من به نمایندگی از خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان این مصیبت را تسلیت عرض می کنم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سران سه قوه و وزیر امور خارجه می خواهم که علیه ترامپ نادان که علنا مسئولیت شهادت سردار سلیمانی را برعهده گرفته به سازمان ملل شکایت کرده و تا حکم این فرد جنایتکار که حکمی جز اعدام نیست را نگرفته از تلاش باز نایستند در غیر این صورت خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان این مسئولیت را برعهده گرفته و به سازمان ملل شکایت می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: