کد خبر: ۸۳۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۲۴۷
فرهاد مجیدی مربی جوانی است که هنوز تجربه چندانی بر روی نیمکت ندارد. ضمن این که شخصیت مجیدی حتی در زمان بازی در میادین فوتبال، شخصیتی آرام و دور از هیاهو و جنگ طلبی بوده است.

راهکار مجیدی برای مدیریت رختکن استقلال چیست؟!به گزارش خبرداغ ، مجیدی اما امروز سرمربی استقلال است. بدون این که تجربه چندانی از نیمکت داشته باشد. کل تجربه مجیدی از مربیگری برمی گردد به 5 بازی آخر فصل گذشته استقلال و مدت زمان کوتاهی که مسئولیت تیم امید را برعهده داشت.


حال سول اینجا است؛ راهکار مجیدی برای مدیریت بحران های احتمالی رختکن تیمی به بزرگی استقلال چیست؟!


تیم های بزرگ تر معمولا آبستن حوادث و حواشی بیشتری هستند. نمونه اش همین بحث هایی که در خصوص اعتصاب احتمالی بازیکنان به گوش می رسد.


یکی از چالش‌های بزرگ استقلال در چند فصل اخیر هم مدیریت رختکن و فضای حاکم بر تیم بوده است. پس از هر شکست و نتیجه بد، اخباری از بحث و درگیری درون رختکن به بیرون درز می‌کند. فرهاد که سال گذشته در کادر فنی استقلال حضور داشت و شاهد اتفاقات اینچنینی بود برای مدیریت رختکن با بازیکنان تأثیرگذار و باتجربه تیم تماس‌هایی برقرار می کرد و تلاشش بر این بود که جو تیم را برای تغییرات مدنظر خود آماده کند. به احتمال زیاد مجیدی باز هم برای اینکه رختکن متشنج استقلال در دوران پسا استراماچونی را اداره کند از همان حربه قبلی خود استفاده کند.


باید دید مربی جوان استقلال می تواند با استفاده از تجربه سال گذشته خود فضای جدید استقلال را مدیریت کند؟

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: