کد خبر: ۸۳۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۷
طبق شنیده ها وزارت ورزش و جوانان از این پس نقل و انتقالات خارجی تیم های سرخابی پایتخت را مشروط اعلام کرده است.

قانون جدید نقل و انتقالاتی وزارت ورزش برای استقلال و پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، در سال‌های اخیر همیشه بازیکنان و مربیان خارجی بی کیفیتی به استقلال و پرسپولیس می‌آمدند و پس از عملکرد ضعیف راهی کشورشان می‌شدند و با شکایت از فیفا و ... پول‌های کلانی را به جیب می‌زدند.

 

در سال‌های گذشته این اتفاق به مرور بیشتر شد و حتی در لیگ نوزدهم نیز این اتفاق برای سرخ‌ها رخ داد و جونیور براندائو که با قرارداد قرضی و مبلغ ۵۷۳ هزار دلار به پرسپولیس پیوست، پس از چند هفته بازی کردن با توافق حدود ۲۵۰ هزار دلاری قراردادش را فسخ کرد.

 

حالا وزارت ورزش و جوانان قانونی را تدوین کرده که این ۲ باشگاه پیش از عقد قرارداد با مربی و بازیکن خارجی، باید مجوز لازم را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کنند تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

 

از این پس، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید برای جذب مربی یا بازیکن خارجی، از وزارت ورزش و جوانان مجوز کسب کنند تا از تکرار اتفاقات رخ داده در ماه‌های اخیر جلوگیری به عمل آید.

 

استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب بازیکنان خارجی همچون پاتوسی آفریقایی و جوناتاس برزیلی هستند و باید دید وزارت ورزش مجوز‌های لازم را به آن‌ها خواهند داد یا خیر؟

 

باشگاه

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: