کد خبر: ۸۳۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس: به نفع پرسپولیس است که کالدرون برگردد، گزینه داخلی مناسبی برای جایگزینی او نداریم.

جایگزینی برای کالدرون وجود ندارد پس باید برگرددبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگویی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در پایان نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم اظهار داشت: امیدوارم کالدرون بازگردد، حمایت شود و خواسته‌هایش برآورده گردد. امیدوارم بازیکنان مورد نظر کالدرون جذب شوند تا او بتواند تیمش را تقویت کند.

 

وی در ادامه در خصوص انتقاد‌هایی که از پرسپولیس کالدرون می‌شود تصریح کرد: درست است که نقد‌هایی در مورد زیبا بازی نکردن پرسپولیس وجود دارد، ولی به هر حال باید بپذیریم کالدرون تیمش را به صدر رسانده و خوب نتیجه گرفته است. فارغ از بازی زیبا، او توانسته روند خوبی را با پرسپولیس در پیش بگیرد و امتیازات بازی‌ها را به خوبی کسب کرده است.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون عملکرد کالدرون افزود: کالدرون تازه ترکیبش را پیدا کرده و هر کسی بخواهد جایگزین او شود یک نیم‌فصل زمان می‌برد تا بازیکنان را بشناسد.

 

ابوالقاسم‌پور در پایان در مورد اینکه احتمال دارد کالدرون بازنگردد، خاطرنشان کرد: به هر حال هرچند که در حال حاضر گزینه داخلی مناسبی برای جایگزینی کالدرون وجود ندارد، اما اگر پرسپولیس مجبور شود این کار را انجام دهد می‌توان با یک مدیریت قوی تیم را جمع کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: