کد خبر: ۸۳۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۳۱۵
سناتور ایالت کنتیکت دولت آمریکا را به تلاش برای آغاز جنگ متهم کرد.

کریس مورفی: دولت آمریکا به ما دروغ می‌گوید/ این‌که رئیس‌جمهور برای هرگونه اقدام نظامی اختیار تام داشته باشد دیوانگی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «کریس مورفی»، سناتور ایالت کنتیکت،‌ در پیامی توئیتری دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا را به تلاش برای آغاز جنگ متهم کرد. 

وی در این پیام گفت: «دولت دارد به ما دروغ می‌گوید. آن‌ها سراسر روز را صرف گفتن این حرف کردند که می‌خواهند از افزایش تنش‌ها با ایران جلوگیری کنند، حال آن‌که تلاش دارند حمله‌ای دیگر را ترتیب دهند. قابل‌باور نیست.»

مورفی پیشتر نیز در پیامی جداگانه گفته بود: «این‌که رئیس‌جمهور برای هرگونه اقدام نظامی اختیار تام داشته باشد دیوانگی است. چنین اقدامی باید چنان صورت گیرد که مانع از بروز آسیبی آنی شوند. در حمله [به سردار سلیمانی] نشانی دال بر چنین چیزی به چشم نمی‌خورد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: