کد خبر: ۸۳۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۷
روابط عمومی مجمع با عنایت به وجود مستندات کامل سخنان ایشان، مطالب منتشر شده را گزینشی مشوش، غیردقیق و در برخی موارد تحریف شده خواند که به هیچ عنوان قابل استناد نبوده و انتشار آن به شکل گزینشی و تحریف شده برخلاف موازین اخلاقی و شرعی است.

مجمع تشخیص: مطالب منتشرشده به نقل از آملی لاریجانی غیردقیق و تحریف شده / مواضع رسمی راجع به این لوایح پس از جمع بندی نهایی در جلسه مجمع اعلام خواهد شدبه گزارش خبرداغ ، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه‌ای نوشت: مطالب منتشرشده به نقل از آیت الله آملی لاریجانی غیردقیق و تحریف شده است درپی انتشار مطالبی به نقل از آیت الله آملی لاریجانی در خصوص لوایح مطرح در مجمع تشخیص مصلحت نظام، روابط عمومی مجمع با عنایت به وجود مستندات کامل سخنان ایشان، مطالب منتشر شده را گزینشی مشوش، غیردقیق و در برخی موارد تحریف شده خواند که به هیچ عنوان قابل استناد نبوده و انتشار آن به شکل گزینشی و تحریف شده برخلاف موازین اخلاقی و شرعی است.

این روابط عمومی همچنین تصریح کرد مواضع رسمی راجع به این لوایح پس از جمع بندی نهایی در جلسه مجمع اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: