کد خبر: ۸۳۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۳
پارلمان ترکیه امروز -‌پنج‌شنبه- با طرح اعزام نیرو به لیبی برای حمایت از دولت وفاق ملی این کشور موافقت کرد. پیشتر، «فواد اوکتای»، معاون رئیس‌جمهوری ترکیه،‌ گفته بود که چنانچه ارتش ملی لیبی به طرابلس حمله نکند، آنکارا به این کشور نیروی نظامی نخواهد فرستاد.

موافقت پارلمان ترکیه با طرح اعزام نیرو به لیبیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری آناتولی، پارلمان ترکیه امروز -‌پنج‌شنبه- با طرح اعزام نیرو به لیبی برای حمایت از دولت وفاق ملی این کشور موافقت کرد.

پیشتر، «فواد اوکتای»، معاون رئیس‌جمهوری ترکیه،‌ گفته بود که چنانچه ارتش ملی لیبی به طرابلس حمله نکند، آنکارا به این کشور نیروی نظامی نخواهد فرستاد. 

روز سه‌شنبه، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه، ضمن حمایت از طرح این کشور برای ارسال نیرو به لیبی گفت که آنکارا با حمایت دولت قانونی لیبی تمامی بخش‌های توافق صورت‌گرفته با طرابلس را عملیاتی می‌کند. 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: