کد خبر: ۸۳۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۰
علیرضا جهانبخش در بازی مقابل برایتون گلی را به ثمر رساند که بدون تردید یکی از به یادماندنی ترین گلهای فوتبال ایران است.

به گزارش خبرداغ ، جهانبخش که در زمان انتقالش به برایتون به گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه انگلیسی تبدیل شده بود، در مدت یک سال و نیم حضور در این تیم نتوانسته بود آن طور که باید و شاید ظاهر شود و زمزمه هایی در مورد بازگشتش به لیگ هلند در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شده بود اما حالا داستان کاملا برای این ستاره عوض شده است.

 

ستاره برایتون در بازی این تیم و چلسی با یک سوپرگل تماشایی و ضربه آکروباتیک (برگردان) دروازه کپا آریزابالاگا دروازه بان اسپانیایی چلسی را گشود تا خیلی از هواداران برایتون از دیدن این گل زیبا لذت ببرند و شگفت زده شدند. کارگردان تلویزیونی بعد از گل تماشایی جهانبخش روی چهره هواداران نوجوان برایتون سوئیچ کرد که با چهره ای بهت زده و شگفت زده به این صحنه نگاه می کردند و باور نمی کردند که ستاره ایرانی تیمشان این گونه روی هوا بلند شده باشد و گلزنی کرده باشد. گلی که شاید از نظر زیبایی بصری یادآور گل تماشایی کریستیانو رونالدو به یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پیراهن رئال مادرید بود.

 

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: