کد خبر: ۸۳۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۴۸
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل، حسینعلی امیری معاون پارلمانی، به عنوان نماینده رئیس جمهور برای افتتاح پروژه واحد صنعتی تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی به شهرستان گرمی سفر کرد.

افتتاح پروژه واحد صنعتی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شهرستان گرمی اردبیل با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوربه گزارش خبرداغ ، به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر استانی به اردبیل پروژه واحد صنعتی تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شهرستان گرمی را افتتاح کرد. این مجتمع با اشتغال ۲۲۰ نفر در فاز تکمیلی و با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

در این مراسم امیری با تاکید بر حمایت ویژه دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: دولت حمایت ویژه ای ازسرمایه گذاران بخش خصوصی دارد و در دولت تدبیر و امید اقدامات مهمی در این راستا انجام شده تا فرصت های شغلی بیشتری برای جوانان ایجاد شود.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری تصریح کرد: کشور ما نیاز به مدیریت جهادی و خلاقیت و ابتکار دارد و لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای برای تحقق این امر داشته باشند. بنابراین مسئولان استان اردبیل وظیفه دارند در جهت حل و فصل مشکلات تلاش کنند و ما هم مشکلات استان را در دولت پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری یک عبادت است، افزود: سرمایه گذار این کارخانه با اقدامات خوب خود توانسته این مجموعه را در گرمی مغان راه‌اندازی کند و قطعا در این امر نیت خیری داشته که ثمره آن عاید استان خواهد شد و ان‌شاالله اشتغال زیادی در این مجموعه ایجاد خواهد شد.

امیری در پایان تاکید کرد: استان اردبیل دارای قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله نیروی انسانی مستعد است که هر کدام می‌توانند مانند سرمایه گذار این کارخانه در زمینه‌های مختلف سرمایه گذاری کنند که برای تحقق این موضوع حمایت دولت و مسئولان نیاز است و به‌ویژه دستگاه‌های قضایی و اجرایی باید بیشتر همکاری کنند تا موانع تولید در استان برطرف شود.

پس از افتتاح این کارخانه معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه فرماندار و فرمانده مرزی این شهرستان، به مرز مشترک ایران و آذربایجان رفت و از بازارچه مرزی آنجا بازدید کرد. در جریان این سفر در شورای اداری طی نشستی صمیمی با صنعتگران، تولیدکنندگان و روسای ادارات این شهرستان به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: