کد خبر: ۸۳۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
تعداد بازدید: ۳۳۲
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از محل احداث پروژه هتل ۵ ستاره بین‌المللی ویستریا در منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل بازدید کرد.

بازدید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از محل احداث پروژه هتل 5 ستاره اردبیلبه‌گزارش خبرداغ به نقل از   میراث‌آریا ، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل، دکتر علی‌اصغر مونسان که هم‌زمان با حضور رئیس‌جمهوری در اردبیل، به این استان سفر کرده است، عصر امروز چهارشنبه 11 دی‌ماه 98 از این پروژه گردشگری بازدید به‌عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت و میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

دکتر مونسان از آغاز چنین پروژه مهمی در اردبیل ابراز خرسندی کرد و از مکان‌یابی مناسب پروژه اعلام رضایت کرد.

 به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، او مسیر توسعه گردشگری در اردبیل را روبه‌رشد اعلام کرد و گفت: «احداث تأسیسات گردشگری در سطح بین‌المللی از نیازهای این استان است که این پروژه گام مهمی در این حوزه خواهد بود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: