کد خبر: ۸۳۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۰
به‌منظور افتتاح و کلنگ‌زنی 40 پروژه
هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به‌منظور افتتاح ۲۹ پروژه وارد اردبیل شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وارد اردبیل شدبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز چهارشنبه 11 دی 98، دکتر علی‌اصغر  مونسان به‌منظور بهره‌برداری از ۲۹ پروژه شامل هشت پروژه میراث‌فرهنگی، هشت پروژه تأسیسات گردشگری و ۱۳ پروژه در زیرساخت گردشگری با اعتبار ۱۷۸۵ میلیارد ریال و همچنین کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه به اردبیل سفر کرد.

از جمله پروژه‌های شاخص که در این سفر به بهره‌برداری خواهد رسید، دروازه عالی‌قاپو، سامان‌دهی بقعه شیخ کلخوران و افتتاح اولین پل تمام شیشه‌ای معلق کشور در شهر هیر است.

تمام پروژه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این سفر از طریق ویدئوکنفرانس، با حضور دکتر مونسان و توسط رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: