کد خبر: ۸۳۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۳
بازیکنان استقلال دقایقی پیش در اقدامی عجیب استراماچونی را در اینستاگرام خود آنفالو کردند...

بازیکنان استقلال پرونده استراماچونی را بستند...!؟به گزارش خبرداغ ، آندره آ استراماچونی بعد از پشت سرگذاشتن روزهای فوق العاده در استقلال و رساندن این تیم به صدر جدول چند ساعت قبل از بازی با پیکان ایران را ترک کرد و آبی های پایتخت را در ٣ بازی آخر نیم فصل بدون سرمربی گذاشت.

 

در این مدت مدیران استقلال تلاش زیادی برای بازگرداندن استراماچونی به ایران کردند و طلب استرا بعلاوه جریمه دیرکردش  به حساب او واریز شد اما شروط جدید سرمربی ایتالیایی مذاکرات را به بن بست رساند.

 

مدیران استقلال آخرین شانس خود را در دوحه قطر امتحان کردند و طی ٧٢ ساعت گذشته با وکیل استراماچونی وارد مذاکره شدند که تا این لحظه جزییات این جلسه رسانه ای نشده است.

اما بازیکنان استقلال دقایقی پیش دست به اقدامی عجیب زدند و به صورت دست جمعی استراماچونی را در اینستاگرام آنفالو کردند تا اینطور به نظر برسد که پرونده استراماچونی حداقل نزد بازیکنان این تیم که جزو حامیان اصلی استراماچونی بودند بسته شده است. حال باید دید مدیران استقلال با توجه به تغییر فاز بازیکنان این تیم چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: