کد خبر: ۸۳۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
تعداد بازدید: ۲۶۵

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن خجسته زاد روز بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) و روز پرستاربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛

                                                      بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرارسیدن پنجم جمادی الاولی (11دیماه ) خجسته زاد روز بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) و روز پرستار رابه جامعه پرستاران زحمت کش و صبور میهن اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

سالروز ولادت اسوه صبر و ایثار و پرستار دل های دردمند واقعه کربلا، فرصت شایسته ای برای تقدیر از زحمات منادیان انسانیت و از خودگذشتگی است. انسان های فرهیخته ای که با نور ایمانشان، گرمای زندگی را در کالبد جامعه قوت بخشیده، و ضرب آهنگ قدم هایشان امید را در رگ حیات بیماران جاری می سازد.

بدون شک پرستاری و سایر رشته های وابسته به آن نقش مهمی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت افراد هستند. البته موفقیت در انجام این مسئولیت مهم  با خصایص ارزشمندی چون ایمان، صبر و انسان دوستی محقق می شود که پروردگار متعال در وجود پرستاران به ودیعه گذاشته است.

با تبریک مجدد این عید فرخنده به پرستاران و سفیران سلامت در جزيره كيش، تلاش دلسوزانه پرستاران زحمتکش و با انگیزه اين جزيره زيبا را که همگام با اهداف سازمان منطقه آزاد كيش براي تبديل این جزیره به مقصد مطلوب گردشگري سلامت در سطح ملي و بين المللي تلاش می کنند ارج نهاده و امیدوارم با همدلی و تلاش مضاعف، حرکت این منطقه آزاد در جهت رشد و توسعه گردشگری سلامت استمرار یافته و نتایج شایسته ای را برای کیش و میهن اسلامی به ارمغان آورد.

از درگاه ایزد سبحان سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون جامعه پرستاری کشور به ویژه پرستاران خدوم جزیره کیش را خواستارم.

                                                               غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: