کد خبر: ۸۳۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۲۳۷
منطقه آزاد اروند، روزهای 10 و 11 دی ماه میزبان نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور است.

گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد در ایستگاه نوزدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فرینا ، در این نشست دو روزه که با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق و مدیران این معاونت و معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد برگزار می شود موارد و محورهایی در حوزه توسعه صنایع فرهنگی و خلاق، گردشگری و میراث فرهنگی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و آموزش به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

بر اساس برنامه اعلام شده؛ در این نشست که در چهار بخش (2 نوبت صبح و 2 نوبت عصر) در روزهای 10 و 11 دی ماه در منطقه آزاد اروند برگزار می شود سخنرانان و مهمانانی از: پژوهشگاه علوم انسانی، موسسه ویلیام کلسر ایران، موسسه بنیاد بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال، طراح نظام های آموزشی، استاد علوم سیاسی دانشگاه و گردشگری شورای شهر تهران ضمن حضور در این گردهمایی مباحث تخصصی مرتبط را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد.

برگزاری کارگاه های تخصصی مدیریت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد و تقدیر از معاونین سابق فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد اروند و ماکو و تقدیر از خانواده مرحوم محمد ابراهیم مؤذنی دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش مناطق آزاد کشور از دیگر برنامه های مهم پیش بینی شده در این گردهمایی است.

بازدید از موزه کارآموزان، موزه جنگ و اماکن گردشگری منطقه آزاد اروند نیز از دیگر برنامه های این گردهمایی دو روزه خواهد بود.

این نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور است که به صورت فصلی در یکی از مناطق آزاد کشور برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: