کد خبر: ۸۳۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۵
ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «ایران پیمانکار آمریکایی در عراق را کشت و چندین نفر را مجروح کرد. ما قویا پاسخ دادیم و همیشه خواهیم داد. اکنون ایران یک حمله به سفارت واشنگتن در عراق را هماهنگ کرده است. آنها کاملا مسئول آن هستند. علاوه بر آن، ما انتظار داریم عراق از نیروی نظامی خود برای محافظت از سفارتمان در بغداد استفاده کندو همینطور نیز گفته‌اند.

ادعای ترامپ: ایران پیمانکار آمریکایی در عراق را کشت و چندین نفر را مجروح کرد؛ ما قویا پاسخ دادیم / اکنون ایران یک حمله به سفارت واشنگتن در عراق را هماهنگ کرده / انتظار داریم عراق از نیروی نظامی خود برای محافظت از سفارتمان استفاده کنددونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به تظاهرات مردم عراق در روز سه شنبه در مقابل دفتر این کشور در بغداد واکنش نشان داد

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «ایران پیمانکار آمریکایی در عراق را کشت و چندین نفر را مجروح کرد. ما قویا پاسخ دادیم و همیشه خواهیم داد. اکنون ایران یک حمله به سفارت واشنگتن در عراق را هماهنگ کرده است. آنها کاملا مسئول آن هستند. علاوه بر آن، ما انتظار داریم عراق از نیروی نظامی خود برای محافظت از سفارتمان در بغداد استفاده کندو همینطور نیز گفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
کصافط پست فطرت مزدور میخواد تقصیرها رو بندازه گردن ایران

وحشیای مزدور جنایتکار میخوان مردم عراق رو علیه ایرانیها تحریک کنن خب پست فطرت ها اگر ما پیمانکار نظامیتون و کشتیم چرا به ما حمله نمی کنید؟این بیچاره ها چه گناهی کردن؟البته جوابش معلومه جرات حمله به ما رو ندارین و با این کاراون میخواهید احساسات مردم عراق رو نسبت به ایرانیها تحریک کنید و ایران رو مقصر نشون بدین
آمریکا از همیشه ضعیف تره،گول بمب اتمش رو نخورید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: