کد خبر: ۸۳۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۶
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهم تا پایان فصل در پرسپولیس بازی کنم و به هیچ پیشنهاد دیگری فکر نمی‌کنم. نه پرتغال و نه هیچ کشور دیگری!

علیپور: تا پایان فصل به هیچ پیشنهادی فکر نمی‌کنمبه گزارش خبرداغ ، دیروز در خبر‌ها داشتیم باشگاه پاسوس فریرای پرتغال با ارسال نامه‌ای شرایط خود را برای جذب علی علیپور به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد و رسماً خواهان جذب مهاجم سرخپوشان شد. در ادامه خبر آمده بود مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از دریافت پیشنهاد اروپایی برای مهاجم خود، مخالفتشان را با جدایی علیپور اعلام کردند. این در حالی است که قرارداد علیپور در پایان فصل به اتمام می‌رسد و مهاجم قائمشهری پرسپولیس می‌تواند آزادانه به هر تیمی دلش خواست برود. در همین راستا بد ندیدیم دقایقی با خود علیپور گپ بزنیم.


شنیدیم باشگاه پاسوس فریرای پرتغال خواستار تو شده است. نظری نداری؟
من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و باید باشگاه جواب بدهد.

البته باشگاه پرسپولیس هم با جدایی تو مخالفت کرده است!
بله، خود من هم می‌خواهم تا پایان فصل در پرسپولیس بازی کنم و به هیچ پیشنهاد دیگری فکر نمی‌کنم. نه پرتغال و نه هیچ کشور دیگری!

در پایان فصل چطور؟
دوست دارم پوکر کنیم و چهارمین قهرمانی پرسپولیس را جشن بگیریم. این تمام فکر و ذکر من و همبازیانم است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

بحث تمدید قرارداد تو در نیم‌فصل هم مطرح شد. به کجا کشید؟
فعلاً که مشغول استراحت کنار خانواده هستم. در تعطیلات نیم‌فصل به سر می‌بریم و نمی‌خواهم فکرم را به این مسائل مشغول کنم. نمی‌خواهم تمرکزم به‌هم بریزد و همه این موارد را به مدیربرنامه‌هایم سپرده‌ام.

بالاخره تمدید می‌کنی یا نه؟
گفتم که فکر و ذکرم فقط چهارمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است. این یک هدف بزرگ است که...

البته به نصف آن رسیدید و قهرمان نیم‌فصل شدید!
خدا را شکر! قهرمانی نیم‌فصل شاید جامی به همراه نداشته باشد، اما اعتماد به نفس تیم را بالا می‌برد.

یعنی الان اعتماد به نفس شما بازیکنان پرسپولیس بیشتر شده است؟
ببینید ما پرسپولیس هستیم. سه سال پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شدیم و با همه مشکلات و بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالات توانستیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. بنابراین همیشه اعتماد به نفس داشتیم و با قهرمانی نیم‌فصل این اعتماد به نفس بیشتر هم شده است.

فکرش را می‌کردی قهرمان نیم‌فصل شوید؟
ما به قهرمانی آخر فصل فکر می‌کردیم. البته قهرمانی نیم‌فصل هم خوب است، اما آنچه اهمیت بیشتری دارد قهرمانی پایان فصل است.

فکر می‌کنید چه تیم‌هایی رقیب اصلی شما برای قهرمانی در لیگ نوزدهم باشند؟
همین تیم‌هایی که بالانشین هستند. سپاهان، استقلال و تراکتور که دوباره در حال اوج گرفتن است.

شانس کدام تیم بیشتر است؟
طبعاً من بازیکن پرسپولیس هستم و می‌گویم شانس ما بیشتر است. تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران به این هدف بزرگ رسیده و در قهرمانی پوکر کنیم.


در بازی با نساجی مازندران به جای گلزنی پاس گل دادی. وحید امیری را دیدی؟
بله، موقعیت وحید خیلی خوب بود و به همین خاطر توپ را برای او ارسال کردم که خدا را شکر تبدیل به گل کرد. من همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم برای من آنچه اهمیت دارد موفقیت تیم است. اینکه پرسپولیس برنده شود و امتیاز بگیرد.

ولی همه از علیپور توقع گلزنی هم دارند.
این توقعات بجاست. من می‌دانم هواداران پرسپولیس انتظار دارند علیپور همیشه خوب باشد و گل هم بزند. این توقعات برای پیشرفت من است و به دیده منت قبول می‌کنم. تلاش می‌کنم در نیم‌فصل دوم بازیکن مؤثرتری برای پرسپولیس باشم.

از عملکرد خودت در نیم‌فصل اول رضایت داری؟
این سؤال را باید از کادر فنی و هواداران پرسپولیس بپرسید ولی همه تلاشم را کردم که مفید باشم.

لابد شنیده‌ای پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم ایرانی است. نظری نداری؟
این مسائل در حیطه وظایف بازیکن نیست و نظری ندارم. ترجیح می‌دهم سرم به کار خودم باشد.

به عنوان سؤال آخرفکر می‌کنی امسال بتوانی آقای گل شوی؟
من دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود و بعد علیپور آقای گل! شما ببینید من و همبازیانم در سال‌های اخیر سه بار قهرمان لیگ برتر شدیم. اگر من آقای گل می‌شدم و پرسپولیس قهرمان نمی‌شد چه فایده‌ای داشت؟ امروز من می‌توانستم بگویم آقای گل شدم؟! ترجیح می‌دهم پرسپولیس قهرمان شود و من آقای گل نشوم!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: