کد خبر: ۸۳۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۳۷۱
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بر خلاف شایعات، هیچ پیشنهادی برای ترانسفر به اروپا ندارد.

تیر بیرانوند به سنگ خورد/ توصیه‌ای که کالدرون به باشگاه کردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علیرضا بیرانوند که به دلیل نیمکت نشینی در چند بازی اخیر پرسپولیس جای خود را به بوژیدار رادوشوویچ درون دروازه پرسپولیس داد قصد دارد در صورت داشتن پیشنهاد مالی خوب از لیگ های معتبر اروپایی اقدام به خروج از جمع سرخپوشان پایتخت کند.

 

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که تحمل نیمکت نشینی در این تیم را نداشت با کالدرون دچار درگیری لفظی شد تا در تمرینات 10 روز پایانی تیمش نیز حق حضور نداشته باشد.

 

با این حال بیرانوند فعلا هیچ پیشنهاد رسمی برای رفتن به اروپا ندارد تا قلم قرمز روی تمام شایعات جدایی اش از پرسپولیس کشیده شود. ضمن اینکه کالدرون نیز با وجود اتفاقات اخیر خواهان حفظ بیرانوند است تا باشگاه پرسپولیس نیز تمایلی به فروش او نداشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: