کد خبر: ۸۳۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۹۷۴
ادعای علاقۀ باشگاه فولام به مهدی قائدی، ابتدا از سوی سرمربی استقلال مطرح شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  سایت فوتبال لیگ ورلد انگلیس اعلام داشت بر اساس ادعای آندره‌آ استراماچونی،باشگاه فولام نسبت به جذب مهدی قائدی، مهاجم این تیم ایرانی علاقه‌مند است. این ادعای جذاب استراماچونی حاشیه‌ساز شده و هواداران استقلال خواهان آن هستند که بدانند چگونه او از پروسۀ انتقال بازیکنش که هنوز مدیربرنامه‌های وی در جریان ماجرا نیست، چگونه تا به این حد اشراف و آگاهی دارد!

 

 

 سخت است که بدانیم استراماچونی چگونه از علاقه‌مندی باشگاه فولام به جذب مهدی قائدی آگاه شده است و جالب خواهد بود که بدانیم چطور انتقال این مهاجم 21 ساله عملی خواهد شد.

 

 سایت فوتبال لیگ ورلد انگلیس به اظهارات آندرا استراماچونی، سرمربی ۶ ماهه گذشته تیم استقلال در مصاحبه با روزنامه کوریردلواسپورت اشاره کرد. در این گفت‌وگو مسئول فنی آبی‌پوشان مدعی شد که تیم فولام انگلیس، خواهان به خدمت‌گیری «مهدی قائدی»‌ وینگر جوان استقلالی‌هاست.

 

سایت مذکور عنوان کرد قائدی مهاجمی است که می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند. ضمن آنکه در فصل جاری آمار خیره‌کننده‌ای داشته چرا که در ۱۶ بازی لیگ ایران، ۸ گل زده است. ثبت همین آمار باعث شده تا توجه فولام به او جلب شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: