کد خبر: ۸۳۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
تعداد بازدید: ۳۳۹
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مجبور به همکاری با فردی شد که نمی‌خواهد در باشگاهش باشد.

جلسه انصاری‌فرد با فردی که نمی خواهد کنار تیمش باشدبه گزارش خبرداغ ، یکی از از مهمترین دلایل اختلاف محمد‌حسن انصاری فرد با گابریل کالدرون حضور یک فرد ایرانی در کنار این مربی و دخالت‌های او در موارد زیادی به عنوان مدیربرنامه‌‌های ایرانی سرمربی آرژانتینی است.

 

با توجه به همین مسئله مدیریت باشگاه پرسپولیس رسما از کالدرون خواست که با این فرد قطع همکاری کند که با خواسته او مخالفت شد.

 

نکته جالب توجه اینکه کالدرون قبل از ترک ایران در حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که مدیربرنامه‌هایش نماینده او در ایران در غیابش است. از همین رو این فرد در جلسه روز شنبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم حضور داشت و یکسری موارد را از طریق کالدرون به اعضا انتقال داد.

 

فرد نامبرده که از حمایت عجیب دو عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم برخوردار است قرار شده فردا عصر به دیدار انصاری‌فرد رفته و جدید ترین خواسته‌های کالدرون را به وی انتقال دهد.

 

فوتبالی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: