کد خبر: ۸۳۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۲۰
نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 99 گفت: با مصوبه امشب کمیسیون، درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین وزارت ورزش و سازمان صداوسیما به‌صورت مساوی تقسیم می‌شود.

رؤیای حق‌پخش در ایران به واقعیت نزدیک‌تر شدبه گزراش خبرداغ به نقل از  فارس ، علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت:‌ در جلسه امروز ادامه تبصره‌های لایحه بودجه سال 99 مورد بررسی قرار گرفت که این بررسی‌ها مصوباتی را نیز به همراه داشت.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 99 در نشست امشب خود مصوب کردند که درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان صداوسیما تقسیم شود.

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه خود دولت را مکلف کردند تا درآمدهای حاصل از پخش مسابقات ورزشی را بین سازمان صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان سهم هر دستگاه 50درصد تقسیم کند.

یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در برنامه ششم توسعه دولت مکلف به تقسیم درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین این دو ارگان شده بود اما درصد و میزان برخورداری هر یک از این دو نهاد از درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی یکسان و مساوی نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: