کد خبر: ۸۳۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۸۵
داریوش مصطفوی از مدیران فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ علیه حیدر بهاروند موضع گرفت.

موضع‌گیری یکی از مدیران فدراسیون فوتبال علیه جانشین تاجبه گزراش خبرداغ ، داریوش مصطفوی رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: حیدر بهاروند شاید از بُعد داخلی مدیری قوی باشد اما در مجامع بین المللی کار مشکلی را پیش روی خواهد داشت چرا که سابقه و تجربه کار بین المللی ندارد.

 

وی درباره سرپرستی حیدر بهاروند در فدراسیون فوتبال بعد از استعفای مهدی تاج اظهار داشت: موافق با استعفای تاج نبودم و نباید او از سمت خود کناره‌گیری‌ می‌کرد.

 

وی افزود: فوتبال ایران در شرایط حساسی به سر می‌‎‌برد و این استعفا به این رشته لطمات زیادی وارد خواهد کرد که شاید جبران شدنی نباشد.

 

رییس اسبق فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باید «مهدی تاج» در سمت رییس فدراسیون فوتبال باقی می‌ماند و توصیه‌های لازم را به نایب رییس انجام می‌داد تا امور فدراسیون فوتبال بدون مشکل پیش برود.

 

وی افزود: در این مقطع حساس تیم ملی فوتبال سرمربی ندارد و زمان زیادی نیز تا شروع مجدد مسابقات مقدماتی جام جهانی پیش رو نداریم و باید هرچه سریع‌تر تکلیف آن را مشخص کنیم.

 

رییس اسبق فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد، بهترین گزینه برای انتخاب تیم ملی سرمربی داخلی است و به نظر من «امیر قلعه‌نویی» بهترین فرد خواهد بود.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: