کد خبر: ۸۳۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۲۲۸
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تعطیلات زمستانه احتمالا از سال آینده در کشور اجرایی شود.

خبر خوب میراث فرهنگی برای بچه مدرسه‌ای‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از  صداوسیما ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تعطیلات زمستانه احتمالا از سال آینده در کشور اجرایی شود.

علی اصغر مونسان با بیان اینکه این طرح از ۲ سال گذشته در کشور مطرح شده، ولی تاکنون به نتیجه نهایی نرسیده است گفت: در این خصوص اخیرا با وزیر آموزش و پرورش مذاکراتی صورت گرفت که وی نیز موافقت خود را با اجرای این طرح از سال آینده اعلام کرد.

وی گفت: در این طرح مدارس در نیمه دوم دی به مدت ۵ روز تعطیل خواهند بود تا با برقراری آن و رونق گردشگری در فصل زمستان، هم آلودگی هوای کلان شهر‌ها کاهش و هم گردشگری اقتصادی بویژه در مناطق جنوبی کشور توسعه یابد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین از پیگیری برای اختصاص سهمیه بنزین ویژه تعطیلات نوروزی خبر داد.

علی اصغر مونسان در ادامه سخنانش ظرفیت‌های تاریخی، تنوع آب و هوایی و صنایع دستی فاخر را از پتانسیل‌های خراسان جنوبی برشمرد و گفت: باید با معرفی بیشتر این ظرفیت‌ها، زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی را برای این استان بیش از پیش فراهم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: