کد خبر: ۸۳۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۷۴۰
مهاجم اسبق استقلال گفت: اگر خودم ایجنت بازیکنان استقلال بودم در اولین بازی تیمم به بازیکنان می‌گفتم بازی نکنند و آنها هم پول‌شان را طلب کنند.

ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال: بازیکنان دوست ندارند استرا مربی‌شان باشدبه گزارش خبرداغ ، در شرایطی که موج جدیدی از تلاش‌های مدیران استقلال برای توافق با آندرا استراماچونی آغاز شده و آنها امروز در دوحه با وکیل مربی ایتالیایی قرار ملاقات دارند، در تهران اظهارات متفاوتی در این مورد مطرح می‌شود.

 

ادموند اختر، مهاجم اسبق استقلال که در این سال‌ها به عنوان ایجنت چند بازیکن با آبی‌ها همکاری کرده معتقد است فضای فعلی آماده بازگشت استراماچونی نیست. اختر در این مورد به یک روزنامه ورزشی گفته است:

«به‌نظرم برگشتن استراماچونی پشیزی ارزش ندارد چون او با استقلال بد تا کرد. مربی حرفه‌ای اگر روی خودش نام حرفه‌ای می‌گذارد نباید شب قبل از بازی به یکباره از تیم برود. اگر خودم ایجنت بازیکنان استقلال بودم در اولین بازی تیمم به بازیکنان می‌گفتم بازی نکنند و آنها هم پول‌شان را طلب کنند. در هر خانواده پدر نقش اصلی را در تربیت فرزندان دارد و استراماچونی هم نباید در آن شرایط استقلال را رها می‌کرد. فکر می‌کنم هوادار واقعی استقلال باید در این شرایط درک کند که چه کسی سنگ خودش را به سینه می‌کوبد و به فکر استقلال نیست. استراماچونی زمانی به استقلال آمد که هیچ پیشنهادی نداشت ضمن اینکه هر بازیکن و مربی که به ایران می‌آید قبل از حضورش همه جوانب را در نظر می‌گیرد و می‌داند کشور ما با چه مشکلاتی مواجه است. آقای استراماچونی در بهترین شرایط ممکن استقلال را رها کرد و رفت تا استقلال نتواند از پس پیکان و ماشین‌سازی برآید و 5 امتیاز حساس را از دست بدهد. فکر می‌کنم 95درصد بازیکنان استقلال دوست ندارند استراماچونی مربی‌شان باشد و به‌نظرم کاملا حق دارند.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
نیازی نیست توبخوای درمورد سرمربی گری استقلال نظر بدی حتما توهم بافتحی .منزوی.ماجدی.نسبت فامیلی داری
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
با سلام خدمت پیشکسوتان محترم استقلال شما هم دیگر و دیگران نکوبید انشاءالله استقلال راه خودش پیدا میکنه وبه سر منزل مقصود میرسه هر یکی از شما یه تز داره معلومه تا اینطوریه سنگ روی سنگ بند نمیشه خود شما وامثال شما پیشکسوتان محترم است که برای استقلال حاشیه درست میکنه با این اظهارات ما هوادار ا خواهش می کنیم چوب لای چرخ استقلال نکنید ممنون شما میشیم و از این بیشتر مشکل دست نکنید من الله توفیق هوادار واقعی استقلال.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: