کد خبر: ۸۳۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۲
در سفر به خراسان جنوبی انجام شد
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به استان خراسان جنوبی سفر کرده است، از خانه تاریخی شریف در بیرجند بازدید کرد.

بازدید دکتر مونسان از خانه تاریخی شریف در بیرجندبه‌گزارش خبرداغ به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، دکتر علی‌اصغر مونسان پیش از ظهر امروز دوشنبه 9 دی 98 به همراه استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان و تعدادی از مسئولان استانی از خانه تاریخی شریف بیرجند بازدید کرد.

مونسان در این بازدید بر لزوم حمایت ویژه از این پروژه تأکید کرد و خواستار افزایش همکاری‌ها برای مرمت این بنای تاریخی شد.

او در این بازدید گفت: «به‌طور حتم اجرای این پروژه‌ها نقش زیادی در توسعه محله‌های اطراف خواهد شد.»

خانه تاریخی شریف متعلق به دوره قاجار و پهلوی اول است که توسط صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن و بناهای تاریخی به بخش خصوصی واگذار شده و سرمایه‌گذار ضمن تملک محوطه‌های اطراف بنا به میزان تقریبی ۳هزار مترمربع، مبلغی بالغ بر ۵۰میلیارد ریال در این بنای تاریخی سرمایه‌گذاری کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: