کد خبر: ۸۳۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مراسم 9 دی در بیرجند حضور یافت.

حضور دکتر مونسان در مراسم 9 دی در بیرجندبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان که به استان خراسان جنوبی سفر کرده است، امروز دوشنبه 9 دی 98 با حضور در مراسم گرامی‌داشت 9 دی، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرد.

دکتر مونسان با همراهی محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و تعدادی از مسئولان این استان، در مراسم گرامی‌داشت 9 دی در شهرستان بیرجند حاضر شد.

بازدید از باغ اکبریه بیرجند، خانه شریف، بازدید از قنات بلده فردوس و افتتاح همزمان اقامتگاه بوم‌گردی، برنامه‌های حضور دکتر مونسان در خراسان جنوبی خواهد بود.

دکتر مونسان در دومین روز حضور خود در خراسان جنوبی راهی شهرستان طبس خواهد شد و از اقامتگاه رباط خوشاب، باغ گلشن طبس، بافت تاریخی اصفهک و کاروانسرای جوخواه بازدید خواهد کرد و به زیارت امام‌زاده حسین بن موسی الکاظم  مشرف می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: