کد خبر: ۸۳۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۴
پس از کناره‌گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون در مورد جانشین وی صحبت کرد.

جانشین مهدی تاج در فدراسیون فوتبال مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، فریدون اصفهانیان در خصوص کناره‌گیری مهدی تاج از فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات قلبی اظهار داشت: برای مهدی تاج آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم او هر چه سریع‌تر بهبودی خود را به دست بیاورد.


وی افزود: تاج زحمات خودش را کشید و تلاش زیادی انجام داد ولی فکر می‌کنم فوتبال همیشه پابرجا است ولی سلامتی برای انسان مهم‌ترین چیز است. امیدوارم او هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاورد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه امور فدراسیون توسط نایب رئیس اول انجام می‌شود، گفت: آقای کفاشیان نایب رئیس اول بودند که از این سمت کنار رفتند اما حالا حیدر بهاروند به عنوان نایب رئیس دوم قطعاً مسئولیت فدراسیون را برعهده خواهد داشت.


اصفهانیان در خصوص اینکه آیا قرار است نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به زودی برگزار شود یا خیر، گفت: هنوز چیزی در این زمینه به ما اعلام نشده و معمولاً جلسات را خود مهدی تاج تعیین و تکلیف می‌کرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: