کد خبر: ۸۳۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید: ۴۶۹
آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه‌ای به تمجید از مهدی قائدی ستاره جوان آبی‌پوشان پرداخت.

استراماچونی از مشتری بزرگ قائدی رونمایی کردبه گزارش خبرداغ ، آندره‌آ استراماچونی در مصاحبه با کوریره‌دلااسپورت به تمجید از مهاجم جوان استقلال پرداخت.


مربی آبی‌ها اظهار داشت: یکی از بزرگترین دلایل رضایت و خرسندی من کمک به رشد مهدی قائدی بود. او یک پسر بیست ساله است، سال گذشته او فقط ۴ بازی کرد. او در پست وینگر چپ بازی کرد ولی من پست او را تغییر دادم و او را متقاعد کردم به عنوان مهاجم دوم بازی ‌کند که کار ساده‌ای نبود.


وی ادامه داد: کاپیتان تیم آمد به من گفت که او را رها کن. ولی من به جای این کار اصرار ورزیدم و به بازیکنانی به اندازه و جثه‌ او مثل پاپو گومیز، دی‌ناتاله و جیووینکو اندیشیدم. فکر می‌کردم که اگر دروازه حریف را ببیند یک ویران کننده خواهد شد. اکنون او آقای گل لیگ است و فولام انگلیس نیز او را می‌خواهد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: