کد خبر: ۸۳۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۲۹۸
تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی حاضر نبودند، به مصاف چوکای تالش رفت.

پرسپولیس بدون کالدرون، چوکا را مغلوب کرد/ اهدای پیراهن یادگاری به آقای گل+ عکسبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم با سابقه چوکای تالش رفت که این روزها با هدایت فرشاد پیوس در صدر جدول گروه «ب» لیگ دسته دوم کشور برای صعود به لیگ دسته اول تلاش می‌کند.

 

این بازی در حالی انجام شد که بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی روز جمعه به علاوه سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند از حضور در تمرین امروز معاف بودند.

 

این بازی از ساعت ۱۱:۱۰ امروز در زمین مجموعه شهید کاظمی آغاز شد و در غیاب کالدرون و دستیاران اسپانیایی او، کریم باقری سرخپوشان را هدایت می‌کرد. پرسپولیس در این بازی با توجه به کمبود نفرات، از تیم چوکا بازیکنان کمکی گرفت.

 

به این ترتیب، امیر حسین بیات، حسین ماهینی، احسان حسینی، محمد نادری، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی از پرسپولیس و عرفان شمخالی و سعید غفاری از چوکا برای سرخپوشان به میدان رفتند.

 

مصطفی زینالی، حبیب افرا، یامین فلاح، علی سلیمانی، صاحب فرجی، کیوان محمدنژاد، محمد پور رحمت ا...، حمید خدابنده‌لو، حامد عظیمی، محمد جعفری و بهزاد یوسف علی پور نیز نفراتی بودند که چوکا بازی را با آنها شروع کرد. نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان پایان یافت.

 

این دیدار دوستانه در نهایت با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پرسپولیس خاتمه یافت. گل‌های این بازی تدارکاتی توسط مهدی عبدی (۲ گل)، سعید حسین‌پور و عرفان شمخالی (بازیکن تیم حریف) برای پرسپولیس و حمید خدا بنده‌لو برای چوکا به ثمر رسید.

 

در پایان بازی دوستانه امروز، افشین پیروانی و کریم باقری به یادگار پیراهن شماره ۱۷ پرسپولیس را به او اهدا کردند.

 

 

451

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: