کد خبر: ۸۳۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۳ تن از مالکان و رانندگان خودروهای دخیل در اغتشاشات ۲۵ آبان ماه که با ایجاد راهبندان موجب ترافیک و ازدحام جمعیت در برخی نقاط شهر شده بودند، خبر داد.

دستگیری ۱۳ نفر در رابطه با حوادث آبان در کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۳ تن از مالکان و رانندگان خودروهای دخیل در اغتشاشات ۲۵ آبان ماه که با ایجاد راهبندان موجب ترافیک و ازدحام جمعیت در برخی نقاط شهر شده بودند، خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: همزمان و بلافاصله بعد از وقوع اغتشاشات آبانماه در مرکز و برخی نقاط استان، شناسایی و دستگیری عاملان اغتشاش و ناآرامی ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس این مناطق قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ۱۳ تن از عاملان اصلی ایجاد راهبندان منجر به ترافیک و ازدحام جمعیت در سطح شهر کرمان را دستگیر کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: این افراد با استفاده از خودرو اقدام به سد معبر و ایجاد بی نظمی در عبور و مرور شهروندان و همچنین هرج و مرج در نقاط تجمع شهروندان کرده بودند که پس از دستگیری و مواجهه با اسناد و شواهد موجود به اتهامات خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: